HOME   Bucuresti Brasov Cluj Constanta BR & GL Iasi Pitesti Ploiesti Rm. Valcea Timisoara Stiri
Stiri

 

Se scumpeste berea

2.500 de romani au pariat ca Romania va castiga Euro 2008

Afacerile romanesti castiga peste 130 mil. € din EURO 2008

Campionatul European: Romania este cotata cu 29 la 1

Aproape jumatate dintre barbatii europeni prefera fotbalul sexului


Se scumpeste berea
10.06.2008

Sursa: Evenimentul Zilei


Producatorii independenti de bere prevad cresteri de preturi de pana la 30% in aceasta vara. Proprietarii marcilor mari se feresc sa dea cifre, dar afirma ca scumpirea nu va depasi rata inflatiei.

Compania SABMiller, al doilea cel mai mare producator de bere din lume, a anuntat ca in urmatorii doi ani va aplica scumpiri repetate la bere, din cauza costurilor cu materia prima, potrivit publicatiei britanice „The Times“.
Contactati de EVZ, reprezentantii biroului din Romania al SABMiller, imbuteliatorul marcilor Ursus, Peroni Nostro Azzuro, Timisoreana, Ciucas si Redd’s au evitat sa precizeze daca vor aplica scumpiri la bere si pentru marcile vandute la noi. La nivel mondial, berea produsa de SABMiller ar urma sa se scumpeasca cu mai mult de 4%, cresterea de pret aplicata anul trecut.

Berea se va scumpi cu pana la 30% in Romania, spun producatorii independenti, care pun cresterile de preturi pe seama dublarii pretului la hamei anul trecut si a cresterii de 7-8 ori a pretului la malt. „Noi nu avem forta de negociere a multinationalelor, astfel incat scumpirea materiei prime ne afecteaza mai puternic. Noi vom scumpi berea cu 30%, suntem obligati sa o facem. Dar nici ei nu vor rezista fara majorari de preturi“, ne-a declarat Vifor Versescu, presedintele Patronatului Berarilor Independenti.

Multinationalele: scumpiri pana la 7%
La inceputul anului, reprezentantii Heineken Romania estimau ca majorarile de preturi nu vor depasi rata inflatiei. „Anul acesta, pretul marcilor de bere ale companiei noastre nu va creste cu mai mult decat limita inflatiei. in 2007, cresterea preturilor la bere in cazul marcilor noastre a fost de 4%- 5%“, spun si reprezentantii URBB-Tuborg, imbuteliatorul marcilor Tuborg, Calsberg si Skol.
Potrivit estimarilor, rata inflatiei nu va depasi 7%. Astfel, daca s-ar aplica majorari de preturi de 7% de exemplu, o doza de Tuborg ar costa circa 2,7 lei, de la 2,5 in prezent. Pe de alta parte, o sticla de bere produsa de Bermas Suceava ar costa, dupa aplicarea unei majorari de pret de 30%, circa 2 lei, de la 1,5 lei acum.

Suntem campioni la golit halbele
Romania a ajuns pe locul 5 intre tarile cu cel mai mare consum de bere pe locuitor, urcand doua locuri fata de anul trecut. Mai „setosi“ decat noi sunt doar cehii, nemtii, belgienii si austriecii.
Cu un consum de bere de 89 de litri pe locuitor, cat s-a inregistrat la noi in 2007, Romania se plaseaza intre primele cinci „cele mai insetate de bere“ tari din Europa, cu doua locuri mai sus fata de anul precedent, dupa cum reiese din datele Asociatiei Berarii Romaniei.
 

 




2.500 de romani au pariat ca Romania va castiga Euro 2008

09.06.2008
Sursa: Ziarul Financiar

2.500 de romani au pariat ca Romania va castiga campionatul european. Astfel, din cele peste 10.000 de bilete in care s-a mizat la casa de pariuri Astra Sport Bets pe castigatoarea trofeului, 4.120 indica Spania (pana la startul competitiei) ca favorita la cucerirea Euro 2008, urmata de Romania, cu aproape 2.500 de bilete si de Italia, cu aproximativ 2.000 de bilete. "A fost o surpriza si pentru mine ca pe atatea bilete Romania a fost vazuta ca invingatoare. Romanii sunt patrioti si de aceea au pariat asa", a spus Daniel Smeada


 

 

Afacerile romanesti castiga peste 130 mil. € din EURO 2008

06.06.2008

Sursa: dupa Business Standard

Daca firmele din Romania vor inregistra de pe urma EURO 2008 incasari de peste 130 mil. euro, cifra care reiese din calculele Business Standard, pe baze datelor primite de la companii si consultanti, sunt si companii care se asteapta ca marele eveniment sportiv sa cauzeze pierderi, provocate de scaderea productivitatii.

Peste 20.000 de romani sunt asteptati sa insoteasca echipa nationala de fotbal la meciurile din faza grupelor EURO 2008. Participarea lor, calculata in functie de bugetul mediu de 100 de euro de persoana, timp de zece zile, se traduce intr-o contributie a romanilor la economia Elvetiei de aproximativ 20 mil. euro. Aportul romanilor la cresterea PIB-ului Elvetiei ar fi de circa 6%.

Lanturile de comert, din care unele au derulat campanii speciale pentru EURO 2008, ar putea inregistra vanzari suplimentare in luna iunie de circa 25-30 mil. euro, de pe urma evenimentului sportiv, generate in special de segmentul de TV, plasme si LCD-uri.

Pe piata berii, sunt asteptate incasari de circa 50-60 mil. euro generate de EURO 2008. Vifor Versescu, directorul general al Patronatului Societatilor Independente Producatoare de Bere din Romania, afirma ca in mod normal vanzarile de bere in lunile iunie-iulie cresc cu circa 20% fata de lunile obisnuite din an. In volum, este vorba de circa 500.000-600.000 de hectolitri de bere.

Producatorii de bere se asteapta ca vanzarile sa creasca, in segmentul HoReCa si, in special, la terase, cu circa 25-30% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, si in retelele de retail, producatorii se asteapta ca vanzarile de bere sa creasca cu aproximativ 30% fata de luna iunie a anului trecut, potrivit declaratiilor facute de Catalin Ignat, vicepresedintele de marketing al United Romanian Breweries Bereprod, producatorul Carlsberg, berea oficiala a Campionatului European de fotbal EURO 2008.

De asemenea, evolutii similare sunt de asteptat pe piata bauturilor racoritoare si a apelor minerale si plate. Majoritatea specialistilor de pe piata de advertising estimeaza o crestere a investitiilor in publicitate de circa 10-15%. Potrivit acestora, ritmul de crestere mai accentuat din perioada Campionatului European de Fotbal nu va modifica ritmul de crestere anual de 20-25% al pietei de publicitate.

Casele de pariuri se asteapta in aceasta perioada la incasari de aproape 15 mil. euro.

Drepturile de difuzare ale EURO 2008 au fost adjudecate de TVR, care va plati “cu mult sub 30 mil. euro”, potrivit unei surse apropiate afacerii. De asemenea, TVR va incasa circa 4,5-5 mil. euro de la advertiseri in perioada EURO 2008, sume ce se pot dubla la ratinguri mari constante.

Numarul de bilete alocate Romaniei pentru faza grupelor este de 18.706, care au fost vandute in totalitate, potrivit oficialilor Federatiei Romane de Fotbal. Din acestea, 30% au fost retinute pentru delegatia oficiala, 15% pentru parteneri si sponsori ai echipei nationale, iar 55% au fost vandute publicului. Valoarea acestora se ridica la 1,31 mil. euro.

Potrivit specialistilor in HR, productivitatea va scadea cu 10-15% in timpul EURO 2008, in special in industriile in care angajatii sunt cu precadere barbati, iar companiile se vor confrunta cu o rata a absenteismului ridicata.

 

EURO 2008: Romania este cotata cu 29 la 1

05.06.2008

Sursa: dupa Romania Libera

Casele de pariuri din Romania se asteapta la o crestere a incasarilor cu 30 la suta pe perioada turneului final al campionatului european de fotbal. In 2006, an in care s-a desfasurat campionatul mondial, veniturile agentiilor au fost de 600 de milioane de lei, informeaza The Money Channel.

Potrivit caselor de pariuri, Germania este favorita la castigarea competitiei.

Reprezentativa pregatita de Joachim Low are o cota de 4,50.

Cu a doua sansa este creditata una dintre adversarele Romaniei din grupa C, Italia. Cota squadrei azzurra este 7.00, la fel ca si cea a Spaniei.

Celelalte echipe din grupa tricolorilor, Franta si Olanda, au o cota de 10 la 1.

Probabilitatea ca Romania sa se intoarca acasa cu trofeul este de 29 la 1. La acelasi nivel sunt suedezii si turcii. Singurele formatii care nu au cote mai mari decat Romania sunt Polonia si Austria.

Oferta caselor de pariuri cuprinde si mize originale. Pentru fiecare euro pariat, eliminarea lui Mutu in meciul cu Italia va aduce un cistig de 34 de euro. Una dintre cele mai mari cote, 251 la unu, o are Grecia, pentru apararea titlului cucerit in urma cu patru ani, laolalta cu adjudecarea titlului de golgheter de catre Teofanis Gekas.

 

Aproape jumatate dintre barbatii europeni prefera fotbalul sexului

28.05.2008

Sursa: dupa Realitatea TV

Aproape jumatate dintre barbatii europeni prefera sa se uite la un meci de fotbal important decat sa faca sex. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de o organizatie britanica de sondare a opiniei publice. E adevarat ca rezultatele difera foarte mult de la o tara la alta.

De exemplu, 3 spanioli din 4 sunt oricand dispusi sa-si neglijeze partenera daca au de vazut un meci important. Nu sunt departe nici norvegienii, cu un procent de 67%, 64% dintre olandezi, 62 % dintre germani, 61% dintre britanici si 54% dintre elvetieni.

La polul opus se situeaza cei care ar da totul pentru o partida de sex si mult mai putin pentru un meci. Printre acestia se numara portughezii, dintre care numai 17% ar prefera un meci important, italienii cu 25%, francezii cu 27% si belgienii cu 30%.

Sondajul a fost realizat de Social Issues Research Centre din Londra, la cererea firmei japoneze Canon, unul din sponsorii Campionatului European de fotbal.

 

Stii un bar?! Adauga-l!
 
 

Barul unde mergi tu nu este aici? Mai mult, ai un bar unde se dau meciuri si nu este trecut?!
Suntem primii care sa ne bucuram ca prelungim lista. Anunta-ne despre locul pe care il stii si il adaugam pe site. Scrie la arbitru@sportbar.ro denumirea, locatia, adresa exacta si telefonul de contact.

Orice alte detalii interesante sunt bine venite.

 

 
 
Parteneri.
 
| Salveaza in Favorite   Abonament | Contact
Ultimele stiri adaugate
06/06/2008
Afacerile romanesti castiga peste 130 mil. € din EURO 2008

05/06/2008
EURO 2008: Romania este cotata cu 29 la 1

28/05/2008
Aproape jumatate dintre barbatii europeni prefera fotbalul sexului

 
 
Linkuri

www.gsp.ro

www.prosport.ro

www.tolo.ro - blogul lui Tolontan